BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

Автоматичен достъп до информацията за аварии в телефонния център на Електроразпределение Север

Електроразпределение Север добави нова функционалност към съществуващата интерактивна система за гласови отговори на своя национален телефон 0700 161 61.
Специалното приложение позволява клиентът да получи информация дали за неговия обект вече е регистрирана авария. След избиране на опцията „За аварии“ и съответната географска област от клавиатурата на телефона, клиентът и неговите места на потребление се идентифицират чрез телефонния номер, от който постъпва обаждането. Информацията се получава автоматично, без да се налага изслушване на допълнителни съобщения или изчакване на оператор. Предвидена е и възможност клиентите сами да правят проверки за регистрирани аварии по клиентски номер, като разбира се опцията връзка с оператор остава налична за допълнителни консултации.

Телефонният център е един от най-натоварените канали за комуникация на ЕНEРГО-ПРО. През изминалата (2019) година линия 0700 161 61 е обслужвала средно около 750 входящи обаждания на ден, като всеки 9 от 10 клиента са се свързвали с дружеството при първото си обаждане. Най-често търсената информация е по теми, свързани с прекъсванията на захранването по райони – планови или аварии, отчитането на електрическата енергия и средствата за търговското ѝ измерване, както и във връзка с услугите от обновения ценоразпис на електроразпределителната компания.
С разширяването на обхвата от функционалности, достъпни през телефонния център, Електроразпределение Север следва стремежа си да предоставя качествено, компетентно и бързо обслужване на своите клиенти.

Източник: Новини Разград

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!